Alla inlägg under juli 2011

Av Cimone selling-g - 31 juli 2011 12:00

I dag så råar sig tyco fär sig själv för vi gör orning tårtår och så och sen åker familjen och tyco till min syster hennes sambo och hennes barn (michaela).

Av Cimone selling-g - 30 juli 2011 18:00

I dag runt 12 så kommer mamma pappa min syster nathalie och tyco och hämtar mig sen vid två så åker vi till bolsta och firar min syssling medans tyco får leka och gossa och så.

Av Cimone selling-g - 29 juli 2011 11:30

I dag så skulle jag stanna kvar så kl 12 så åker mamma pappa och tyco hem sen vet inte jag vad han gjorde. Utom och Busade.    

Av Cimone selling-g - 27 juli 2011 17:45

Bara samma sak utom att jag och han träna lite.

Av Cimone selling-g - 26 juli 2011 16:30

Idag så åker tyco jag och mamma pappa upp för att sova över ossett par i dalarna. Där i så springer han mest och leker och busar.

Av Cimone selling-g - 25 juli 2011 17:30

Lämmnade tyco till mormor för vi skulle till kolmården. Hos mormor så lekte han med min mormors boxer hela dagen.men vi ska hämta honom i moron för vi kom hem kl 12 - 1 i natt.

Av Cimone selling-g - 24 juli 2011 17:30

Lekt tränat inte jort så mycket.

Av Cimone selling-g - 23 juli 2011 13:30

I dag när han vart och rastat och sånt så typ kl 12 så kommer min farbror med mina två kusiner den ena heter noel och är 7 år och den andra heter timea och Timea    blir 3 i september.Och min farbror heter jonas och han rog med sin fru som heter sanna. Lilla Timea fick hålla i tyco när jag och hon gick en promenad och tyco undrar varför en sådan liten håller i mig sen bara går han. Se n gick han och la sig . Sen i bland så gick Timea  på promenad med han sen lekte ham lite med mig och Timea. sen gorde han inte så mycket.  

bus · lekt
Ovido - Quiz & Flashcards